رونالدو با جايزه يوفا در تمرين رئال (عکس)

حال خودت چطور است؟
روبراه هستم. به شرایط عادی برشته ام. هر روز مراحل درمان را طی می کنم. دیروز دویدن را آغاز کردم. روبراه و خوشحال هستم. در مسیر درستی قرار دارم.

تصمیم به توقف گرفتی.
بحث توقف نیست. پیش فصلی که دوست داشتم را نداشتم. نداشتن پیش فصل این مشکلات کوچک را دوچندان کرد. وقتی بازی با سویا را شروع کردم حس خیلی خوبی داشتم . مشکل جدی

ندارم. مطمئن و روبراه هستم. در عرض یک هفته دیگر سرحال خواهیم شد.

خرید چیچاریتو را چطور می بینی؟
بازیکنی است که می تواند به تیم کمک کند. امیدوارم که بتواند به خوبی هماهنگ شود و به ما خیلی کمک کند. خیلی خوشحالیم.

تیم را مقابل سوسیه داد چطور دیدی؟ متعجب شدی؟
مسلما همین طور است. بازی عجیبی بود. برده بودیم و پس از زدن دو گل در پانزده دقیقه بازی آرامی به نظر می رسد. پس از آن چهمه چیز عوض شد. این یک درس برای ما بود که بفهمیم یک

بازی در ۱۵ یا ۲۰ دقیقه تمام نمی شود. باید تا آخرین لحظه بجنگیم اما این گونه نبودیم. تاوان سنگینی دادیم و چهار گل خوردیم. امیدوارم که این یک درس برای آینده ما باشد.

بازی را وقتی در خانه می دیدی چه حسی داشتی؟
خیلی استرس داشتم. اما این اتفاقات نیز می گذرند.

با رفتن دی ماریا و ژابی و آمدن کروس و خامس و … سبک رئال عوض می شود؟
باید عوض شود. بازیکنان متفاوتی آمده اند. ممکن است که این تغییر مثبت یا منفی باشد. امیدوارم که مثبت باشد. آنها بازیکنانی هستند که سطح خوبی داشته اند و به خوبی هماهنگ می

شوند. مسلما دی ماریا و ژابی بازیکنان خیلی مهمی هستند اما بازیکنان دیگری داریم که خوشحالیم که این جا هستند. مطمئنم که اوضاع خو پیش می رود و تیم در سطح خوبی خواهد بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 11 شهريور 1393 ا 13:11 نويسنده : pouria ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.